Pages

Saturday 5 April 2014

Khawin.


Hai Assalamualaikum. Nama saya Zatul Iffah Fakharuldin. Saya ada kawan baik namanya Nur Latifah Ahmad Zaidi. Orang panggil dia Sufi tapi saye panggil dia Supi. Hari ni dia khawin saya ulang dia khawin okay. *emo starts*

Kami kenal tahun lepas dekat Leeds tapi sempat dengan dia setahun je sebab dia dah final year time tu. Tak tau la macam mana kami boleh rapat sebab personaliti kami lain kut. Dia sangat lembut dan saya.. ermm.. well bukan kasar tapi.. tak selembut dia lah.

Ingat lagi tahun lepas dah janji nak jadi pengapit dia, tup tup dia khawin dulu waktu saya ade kat UK. Now I know how korang rasa bila bestfriend nikah then korang tak leh mai walimah mereka.

Tak apa. Nanti saya khawin dia wajib ada. Kalau tak siap la :P

Mabrook ya Ukhty Supi.
I miss you so much

--
Eyes appointment at SpecSavers, Tomorrow (Sunday) at 3.15PM

1 comment:

n.l.a.z said...

assalamu'alaikum..

ffahh. okay saya sangat terharu dengan post ini, jzkk..

inshaaAllah..wedding awak nnt saya datang :-) mungkin bertiga dah kot..hehe

take care dear..i love n miss u so much..