Pages

Wednesday 19 March 2014

Isambard Kingdom Brunel | Doa seorang ayah

So as usual, bila dah hanta satu project, akan ada nya project baru. project baru saya ni tentang Isambard Kingdom Brunel or panngil dia Brunel, an amazing British engineer. Btw, I fell love with Brunel, he is such a genius.

Tiba2 saya teringat kat ayah saya nun jauh di Malaysia, beratus ribu miles away from me. Well ayah saya used to be engineer but sekarang dia seorang pensyarah, sama dengan mama. My mama pon lecturer in engineering. Jumpa waktu mereka buat diploma sama2. Ayah saya senior setahun tua. Kikiki. Anyway..

Then saya tanya ayah saya :-

Yang tak leh blah bila ayah saye jawab 'Youtube, kah kah kah' Saya boleh bayang ayah saya gelak. Comment ayah saya tu buat saya gelak sorang2 dalam studio. hahahaha.

Then lastly, ayah saya jawap 'ayah dah tak sempat tapi anak2 ayah boleh, I.A' Aww doa seorang ayah kut T.T Amin.

Happy 25th wedding anniversary to my mummy and daddy. Semoga Allah memberkati perkhawinan korang * terharu* 25 tahun kuuuut. 

Fuh ! Jauh lagi perjalanan saya. 

No comments: