Pages

Tuesday 31 December 2013

'Urghh another post about new year.. blah blah'


I bet you are going to say 'Urghh another post about new year.. blah blah'
Well, sort of.

Kat Twitter, Facebook, Instagram orang duk cakap pasal azam tahun 2014 la, kenangan 2013 bagai.

But no.

For me, my new year bila hari lahir saya means, birthday saya 29.9. So 29.9 is a new year for me sebab.. erm, dah bertukar umur? Jadi saya tak dek la target sempena 2014 ni sebab saya dah buat target saya time 29.9 hari tu and yes. I am working hard on it.

Saya tak kisah la new year ke apa year ke sebab sekarang target saya untuk nak habiskan segala mak nenek project dan essay sebelum university buka next week. Say amin

I like my sister's status on facebook that says 'Nak tido tahun ni ke tahun depan? Extreme x? Hahahahhahahahahhaha'  Good one sis, that made me laugh so hard.

Bedroom, 30 LS2 9PS,
Leeds, United Kingdom
31.12.2013, 1910

No comments: