Pages

Monday 18 November 2013

VUSHHH *bungi angin



----- I feel so down-----


I draw most of the time.
Kalau korang tengok dalam diary saya or dalam buku tazkirah saya (opss) or dalam sketchbook saya, or kat dinding bilik saya penuh dengan lukisan.
Ape yang saya lukis pon tak tau la.

But the thing is bila dah nak lukis untuk university work, tangan saya jadi kaku.
I don't know why. Mate, what is wrong with me??
Macam confident untuk melukis tu VUSHHHHHH *sound effect : angin*  hilang.

Kalau duk boring2 senang je tangan ni nak menari atas kertas. -_-

Huhuhu.
Serious. Degree memang challenging.
I think I need to check my niat as well as my hubungan dengan Allah.
Semoga Allah beri kekuatan dekat saya, awak dan kamu. Amin

Please no stress, please.

Wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

is that your drawing?.

thats amazing!!!

nazirahnazir said...

salam zatul..ingat kita lg x?xprnh jumpa pun..tp dulu selalu komen2 kt chatbox blog ni..hehe..kita akan ke uk bln 1 ni.jln2..tp xde tourguide..klu mntk tolong zatul boleh..respon kt no ni eh.bmbg xperasan..hehe +962776822582 (w/app)