Pages

Sunday 13 October 2013

kebas baju orang

Balik cuti musim panas kali ini saya terbawak balik sikit je ( baju dalam rumah. ) Saya hanya bawak, satu seluar tidur dan satu tshirt tangan pendek.

Pastu baju tshirt saya tu dah hilang !! dah la favourite kut !

Tambahan pula saya kena stay di Malaysia dengan sedikit lama kerana hal2 yang tertentu.

Jadi apa lagi. Semua orang punye baju saya duk pinjam.

Haritu time raya saya pakai telekung dan baju opah saya

Lepas tu duduk rumah ni, habis saya kebas baju, telekung emak, ayah, kakak, adik perempuan dan adik lelaki saya punya baju dan seluar.

Haritu pergi rumah cousin, duk pinjam tuala dan baju.

Then pergi rumah mak sedara duk mintak pinjamkan baju dan stoken tangan.

*geleng kepala*

Ape nak jadi...

Tapi saya rasa special dan bersyukur sebab dapat keluarga dan saudara mara yang sangat memahami saya.
Alhamdulillah.

Ja ne !

No comments: