Pages

Saturday 7 September 2013

Pendapat saya pada malam raya 2013

Okay saya nak cerita pengalaman saya beraya di malaysia ( kan saya dah x raya in Malaysia 6 times)

.. Kejap nak pegang kucing saya. Comel sangat !...
Okay I am back.

Anyway as soon as sampai di KLIA saya balik Perak rumah ayah saya then balik Kampung belah mak dekat Kuala Kangsar

Di malam raya, ape yang saya perasan was tak banyak tv yang buat takbir. Ade takbir tapi sekejap giler. Macam semua tv yang ada bukak movie2 yang agak tidak bersesuaian dengan raya. Especially TV3.

Kalau macam 6 tahun yang lalu, pada malam raya, setiap TV mesti ada takbir. Mana ade movie2 or cerita2 yang rude ni.

Saya ingat saya je yang terfikir rupanya saudaramara yang lain pon pikir yang sama. Bahawa TV sekarang ni memang merosakkan fikiran. Especially for little children.

 Kadang2 tu saya tak paham macam mana movie or cerita yang violent tu boleh dilepaskan utk disiarkan ke TV?

isk.


No comments: