Pages

Monday 27 May 2013

25.05.2013

25.05.2013
Cuaca hari ini sangat best. Cukup untuk membuatkan penghuni di bumi Leeds gembira.
Matahari menampakan dirinya, bunga2 tulips disana sini, burung2 and angin2.
(Hebatkan ciptaan Allah)

Hari ini saya nak pergi rumah best friend saya, Isobel. Bila dalam bus number 4 untuk ke rumah dia, saya check facebook.

'Oh ade satu message'

Dari adik saya di malaysia, Ina namaya.
Ina Nur : Iffah you know P. Yop dekat Allah skrng

Saya macam patah seribu hati ku. Very good timing, apa lagi air mata menaglir tanpa dipinta la. Nasib baik duduk dekat depan sekali tingkat atas double decker bus, so kalau nak menangis pon tak dek orang nampak.

Apa yang paling saya terkilan was waktu nak keluar dari rumah, hati saya tergerak nak bawak al-quran tapi last2 saya amik novel The Hunger Games. Saya macam why why why!
*DUSHHH satu tamparan dan teguran ALLAH buat saya.

Al-fatihah buat Pak Yop Zakaria, Abang sulung kepada mummy saya.

No comments: