Pages

Tuesday 4 March 2014

Tau fu fa

Gambar sekadar hiasan

Semenjak dua menjak ni saya duk teringin nak makan tau fu fah.
Teringat kat Malaysia kalau beli tau fu fa kat pasar malam mesti tak best. Dunno. Maybe dia letak pengawit banyak kut and air gula dia tawar -_- annnndd homemade food kan lagi sedap.

So saya pikir nak buat tau fu fa sebab dah lama saya tak buat dan tak sanggup nak tunggu lagi 4 bulan untuk makan tau fu fa. So saya pi la kedai China ni.

Saya jalan dari university ke town then ke China town hanya semata2 nak cari bahan untuk tau fu fa saye tu. Tapi basically bahan yang saya nak tu tak ada T.T pastu saya pi la kedai Thailand pon tak dek.

Patah hati

I was like, ok tak pe. Weekend ni nak pi kedai China yang lain.

---
2 hours until my 1st driving lesson in 2 years. Lols.

No comments: