Pages

Friday 21 March 2014

Kelebihan Vs Kelemahan


Saya baru perasan yang dalam course saya ni (BA Hons in Illustration) setiap orang ada kelebihan dan kelemahan masing2.

For example, kalau saya, I am good at Photoshop, Illustrator, InDesign etc tapi tak berapa pandai dalam lukis depth, composition, drawing with different angles and stuff *nangis*

Ada kawan saya yang drawing skill dia, perghhh hebat bai, tapi when it comes to Photoshop bagai memang *krik krik krik*

Basically, setiap orang ada kelebihan dan kelemahan masing2 and it is normal la to feel down, sedih kan tapi you know what, saya selalu je ambik kesempatan. Belajar dari kawan2 saya mana2 benda yang saya tak reti.

This is the time, this is the time for you take their advantage. Muhahaha.Belajar. Bila lagi nak belajar kalau bukan sekarang?

--
Lesson learnt.

No comments: