Pages

Saturday 18 January 2014

Uncle Mazlan yang baik.


Ade sorang uncle ni. Namanya uncle Mazlan
Dia memang rapat dengan family saya.
Walaupon dia ni Dato' tapi dia baik sangat. Baik gila gila gila okay.
Rajin tolong orang, suka sedekah dan tak lokek (kedekut).

Salah seorang yang dia pernah tolong ialah saya.
Hari khamis haritu, bila tengah dengar talk dalam kelas,
then dapat text dari mama 'Uncle Mazlan dah arwah'

I was like...'Inalillah....what?, seriously?'
Macam, seriously? haritu dekat Malaysia pergi rumah dia nampak dia sihat
Siap hidangkan dodol, belikan lauk, nasi bagai, bagi saya buah manga sebab dengan tak malunya saya mintak, bagi saya duit raya RM100 time tu saya tengah pokai gila and banyak lagi.

Teringat sebelum saya fly ke United Kingdom, saya duk berangan dengan kakak saya 'Hmm, nanti bila Iffah dah ade dekat UK, Iffah nak belikan uncle Mazlah .....'

Tapi, Allah lagi sayangkan dia T.T
Thank you very much for everything, uncle. May Allah bless you forever and always.Amin
Semoga Allah sayang Uncle Mazlan jugak. Al-fatihah

No comments: