Pages

Sunday 20 October 2013

To Eat List




Okay Salam alaik.

I think I need to start making 'to eat' list before I am flying back to Great Britian Insyaallah.
Maybe korang terseyum dengan sinisnya bila saya ckp saya nak buat 'to eat' list kan? haha

Sebab... makanan kat sana kan lain dengan makanan Malaysia. Mana ada kedai mamak tepi jalan or orang jual air kelapa tepi jalan. McDonalds pon tak halal. Wuwuwuwuw.

Kalau nak makan masakan Malaysia kene masak sendiri. Well ade je la kedai yang jual tapi of course la rasanya tak sama dengan air tangan orang Melayu. hihihik.

Dan saya dah  lama mengidam nak makan burger tepi jalan ! sounds weird right?

--

Tapi sebenarnya benda yang saya nak sangat beli is telekung and tudung bawal yang ade manik dekat atas kepala dan tudung halfmoon.  But me got no pitih meh.

Dan orang yang saya paling nak jumpa is... 'awak'. Hmm macam tak ade harapan je. Tapi tak apa, saya try untuk redha. huhu

--

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan saya dan korang. Amin.

No comments: