Pages

Thursday 24 October 2013

Doa


Okay I don't know where to start. Hmmm *thinking*

 Berdoalah kamu kepadaKu nescaya Aku perkenankan doa permohonan kamu. (Ghafir:60)

I would say beberapa bulan ini memang dengan izin Allah, Dia telah bagi saya ujian yang sangat berat sampaikan tiap malam bila nak tidur saya menangis sebab dah tak terbeban dengan ujian ini.

Honestly, saya selalu je fikir nak putus asa tapi syukur dengan dorongan parent, family and friends alhamdulillah; I survived I mean I am getting and I am almost there ! Insyaallah.

This ujian membuatkan saya lebih trust dengan Allah dan percaya yang Allah dengar semua doa2 hambanya.


Hopefully lepas ini saya akan menjadi hamba yang lebih taat atas perintah Tuhanya, amin.

Saya syorkan korang baca buku ni 'Misteri Terkabulnya Doa' dari Muhammad Suhadi.

Okay Bye, nak pergi pasar malam Gong Badak for the last time before flying back to Great Britian.



No comments: