Pages

Wednesday 10 July 2013

Apabila rindu datang tanpa diundang

Apabila rindu datang tanpa diundang. Saya teringat akan memory lama kita bersama.

Dimana apabila awak kacau saya bila saya berada di studio
Dimana apabila awak halang saya untuk berjalan
Dimana apabila awak jauhkan kedudukan awak bila awak baru habis merokok sebab saya tak suka bau rokok. hihihi
Dimana apabila awak tolong saya dalam Illustrator or Photoshop or Indesign
Dimana apabila awak buat saya gelak dari mood saya yang marah ke happy.
Dimana apabila awak ... dan banyak lagi.

Untuk menghilangkan (?) rindu ini, saya tukar gambar background handphone saya kepada gambar kita bersama dengan harapan rasa rindu itu akan berkurang malah hilang.
Untuk menghilangkan (?) rindu ini, saya tengok gambar group photo kita
Untuk menghilangkan (?) rindu ini, saya tengok artwork  awak yang telah awak bagi kepada saya.
Untuk menghilangkan (?) rindu ini, saya bersembang dengan awak on facebook.
Untuk menghilangkan (?) rindu ini, saya cakap dekat awak yang saya rindu awak.

Tapi saya paling rindu bila awak tapping on my shoulder using a finger. Awak tap 2 kali.

Don't let the bed bugs bite !
Rindu awak G !

No comments: