Pages

Friday 21 June 2013

Graduation Day



Dear reader.
Segala puji bagi Allah tuhan semesta alam. Hari ini hari graduation saya, means hari terakhir saya sebagai pelajar ED (Extended Diploma) in graphic design.

Ramai orang tanya perasaan saya. Tapi saya senyap je. Speechless or maybe sedih sebab ED graphics was the best 2 years of education years ever ever eveeeeer.

Teringat bila 1st time jumpa kawan2. Wuwuwuwuwu.

Walaupon saya sedih dengan grade/result yang saya dapat, tapi nak buat macam mana. Nasib Badan.

Malam graduation kami ada dinner night which was amazing, semua orang nampak smart and pretty. Terharu sangat bila kawan2 (Matt and Elly) saya jalan kaki ke rumah saya sebab takut something yang akan terjadi dekat saya jika saya balik ke rumah sorang2.
Err I don't know what to say.

Congratulation to me.

No comments: