Pages

Monday 29 April 2013

A Window of Opportunity

Saya harap saya belum terlambat untuk menceritakan tentang ini di blog ini.

Awak ade baca entry yang ini tak? FINAL
Kalau belum sila baca entry itu dulu.
( So basically this is a sambungan from that entry la)

Anyway.

Saya ade masuk competition yang berrnama 'A Window Of Opportunity'.
Alhamdulillah artwork saya dipilh untuk dipamirkan di LS25 1EH, Garforth,United Kingdom dan di Crossgates shopping centre.

Saya tak dek happy sangat dengan cara 'dia' letak artwork saya ini. Tapi ye lah, manusia. Susah nak bersyukur.

Bersyukurlah duhai hati, Allah telah memakbulkan doamu.

Tadaaaaaaa..

Buktinya? Ada  nama saya dan course yang saya buat sekarang.

My concept is connection.
Antara benda yang saya illustrated (telah lukis) adalah sekolah, masjid, pasar, rumah, sungai, taman permainan, shopping complex, gereja, orang2, kereta dan sebagainya.

Sayangnya, banyak benda tak nampak sebab ada frame2 putih in the middle of my artwork.

Like a dream come true, bukan la ! memang benda ni dah terjadi la Zatul, masih tak percaya.

Zatul Jom berusaha !

No comments: