Pages

Monday 15 April 2013

Lincoln

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.
Okay sebenarnya tak tau nak tulis apa.

*kejap nak fikir

Hari Jumaat haritu pergi Lincoln, and guess what. Dengat sesatnye, portfolio yang berat teramat, berpeluh. Fuh cukup syarat. But alhamdulillah sampai kat university building tu just in time.

Anyway apa yang saya rasa sangat interestng is, saya kira2 dalam tiga sahaja orang Islam yang saya nampak di Lincoln and orang2 yang bukan Islam di sana, mereka sangat peramah dan sangat suka membantu orang lain walaupon saya ni lain dari mereka.

Saya berhenti sekejap untuk tengok map mesti ada orang tanya
'Are you okay there?'
'Do you need any help?'
'Do you know where you going, love?'

SWEEETTTTT !

Okay sejuk hati kejap.
Dan saya rasa saya tidak buat yang terbaik untuk interview kali ini sebab saya tak prepare. hewhew

Lincoln serious cantik ! ! !
Tamat


No comments: