Pages

Monday 15 April 2013

Dan Perasaan itu telah hadir.

Selasa 9 April 2013

Saya terima satu email yang bertajuk
'UCAS Application Status Notification‏''
Hati saya berdengup kencang, Saya pergi solat Zuhur,
berdoa semoga Allah kuatkan hati saya.

Saya buka email saya.
Saya tengok  'Eh dapat Conditional offer dari Leeds Art'
'Adakah aku bermimpi?'
Dan saya keep tengok perkataan  'Conditional offer' selama beberapa saat
'Ya aku tak bermimpi.'

Saya lost sekejap, tak tahu nak react macam mana
Apa yang aku perlu lakukan? Nak buat apa? Nak call sapa?
Dan dengan sendirinya saya meletakkan kepala saya di atas lantai (sujut syukur)
Air mata mengalir tanpa dipinta.

Terus call emak.
Emak pon Happy.
Call ayah. Ayah tak angkat sebab solat isya' agaknya.
--
Dapat offer daripada my 1st choice university.
Saja nak tulis kat blog ini.
Takut lupa.
--
Elliott, Josiah, Matt, Rosy, Dennis, Kieran, Joe, Lorna and Hannah I'll see you next year at Leeds Art !
Another 3 years with you guys ( even we going to be on different courses but whatever ! - Except Dennis )

No comments: