Pages

Sunday 13 January 2013

Universities application.


I already sent my UCAS
(If you don't know UCAS ni satu system kalau nak apply ke university, kene apply dari UCAS)

Saya apply 5 universities dalam bidang BA (Hon) in Illustration.
1. Leeds College of Art
2. The University of Huddersfield (Checked)
3. Lincoln University
4. Anglia Ruskin University
5. University of Falmouth (Checked)

(Checked = Dah dapat a conditional offer insyaalah.)

Dalam lima2 universities tu, saya nak sangat sambung belajar dekat Leeds, college yang sama dengan sekarang. Kalau orang tanya sebab... saya akan jawab saya sayang sangat college saya ! hihi. Ye la itu satu. Other reasons are good facilities, kawan2 yang best ( even cikgu saya kata jangan nak pergi university sebab kawan) anyway... So yeah.

Saya tak tahu la kalau korang boleh paham entry kali ini.
kukukui.

P.S Di jangka snow minggu ni di UK ! Can't wait, get your camera ready pal !

------

Sebest mana pon nikmat yang kita ada, berterima kasihlah kepadaNYA.

1 comment:

sea_lavender said...

best of luck :) moga Allah permudahkn dan dapat apa yg dihajati