Pages

Tuesday 25 September 2012

Balik Oh Balik

Teringat bila 1st time sampai Malaysia..
Boleh dikatakan kena culture shock.

Mak cik saya bawak saya pergi kedai makan.
Dekat UK, dalam kedai tak boleh merokok,
jadi bila dekat Malaysia ni boleh pulak.
Saya pon jadi pelik la.

Yang lagi best bila kedai mamak pon ade WIFI
pastu bukak TV besar dekat luar.
Alamak terjakun pulak, saya siap ambil gambar lagi tu.
kukukui.

Biase la, saya orang kampung..

Satu lagi benda yang saya ingat sampai sekarang is
Tak dek selera nak makan.
Kesian family di Malaysia bawak makan kedai or
ajak saya pergi kenduri. Gerenti tak makan punya.

Maybe and probably waktu tu saya tengah jetlet.

Another situation masa baru sampai Malaysia.
Saya  akan stay dalam bilik aircond sahaja.
Macam, serious tak tahan how panas it was.
Tapi bila dah lama, terbiase pulak.

Salam 1 Malaysia

No comments: