Pages

Tuesday 5 June 2012

Deadline

Serious i don't know kalau masih ada lagi orang yang nak baca blog ni


But heeey, guess what, my deadline is next week on monday
6 days from now.

Busy baaaaai, Alhamdulillah most of my creative works dah habis, tinggal annotation je and a small tiny bits of creative works.
Haaaa

After next Monday it's SUMMER time ! !
No I mean after I submit my work this coming Monday then lets the summer begin ! ! ! 

Nanti mesti rindu dekat seniors yang blue eyes lagi baik.
Esp Safir, Marc, Mussy, Alice, Jack, Omair, Sophie
dan banyak banyak banyaaaaaak lagi.

sob.sob.sob

3 comments:

Syat0za Zai said...

design apa tu? macam comel jek :D

ibu MZW @ farah idayu said...

Sangat2 creative ! comel sungguh those designs...nanti leh minta tolong zatul wat anime utk saya??? hehehe~!

Anonymous said...

Saya baca lagi blog akak! Hehe :D